torsdag 1 maj 2014

62. Skynda!

Tio minuter fri internettid! Måste skynda mig!

Internetuppkopplingen suger fortfarande. Med det menar jag att vi har ett internetkort för obegränsad användning, men bara en maskin om gången. Det betyder att mamma nästan kommer sist på listan av användare, snäll som hon är. Så det blir att snabbt skriva ett inlägg innan dagen 35 MB tar slut. Och det tog slut för flera timmar sedan, men jag upptäckte att på datorn kunde jag utnyttja de fria tio minutrarna.


Men jag får mycket läst! Inte så mycket skrivet dock. Har inte riktigt hittat ro till det.

Vi hörs.

Ps. Sonen vill besöka Monaco i helgen. Fattar inte riktigt varför

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...