torsdag 8 maj 2014

Jag har hittat Julie

Jag har hittat min Julie!

Alltså, den kvinnliga huvudpersonen i mitt nya romanmanus heter Julie och är skotska.
Ibland är det bra att ha en bild av sina karaktärer. Inte alltid men ibland. Och jag har hittat min Julie!
En skotsk skådespelerska som heter Rose Leslie. Har spelat maid i Downtown Abbey, men är nog mest känd som Ygrette i Game of Thrones.
Rose Leslie
Nu måste jag bara hitta min Johan. Det blir svårare. En sak vet jag dock; han ser INTE ut som Kit Harington (Jon Snow i Game of Thrones). Han är svensk, blond och minst tio år äldre.
Inte Johan. Kit Harington

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...