onsdag 9 november 2022

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna, för att bygga upp en buffert, men de senaste dagarna har jag skrivit mycket och är nästan i kapp.

Dessutom har jag renoverat min skrivplats. Hade ett gammalt barnskrivbord från IKEA med en fasta hyllor ovanpå, vansinnigt opraktiskt eftersom jag egentligen inte hade plats för min skärm. Tog bort övre delen av skrivbordet, så bara själva skrivbordet blev kvar. Letade fram en andra skärm som ingen använde, köpte nya stativ, nya skärmbord, ett nytt tangentbord och bäst av allt; handledsstöd och ergonomisk musmatta.

Voila! Så blev det:


Nu skriver vi vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...