tisdag 1 november 2022

NaNoWriMo 2022

 Nu ska jag vara med i NaNoWriMo igen. Det var länge sedan sist. Jag gillar denna utmaning, 50 000 ord på trettio dagar, ca 1667 ord per dag. Tufft med helt överkomligt om man planerar sitt skrivande ordentligt. Bra sysselsättning i (oftast) gråmulna november (vi har sol och nästa tjugo grader varmt här i Nederländerna, men det kommer att ändras i slutet av veckan...).

Mitt projekt är en feelgood jag började på när jag var med på en onlinekurs med Johanna Wistrand för ett tag sedan. Här längtat efter att fortsätta med den här historien.

Jag ser att jag inte skrivit något om bokmässan. Hoppas jag ska ha lite tid för det också.

NaNoWriMo-profil: monica.olskolk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...