tisdag 22 april 2014

53. Redan tisdag?

Har inte hunnit eller orkat blogga, än mindre tänka på att skriva. Har däremot varit och gjort roliga saker; tittat på studentbalklänning. Ja, inte till mig, alltså. Och ja, hon vill givetvis ha den dyraste (och den som faktiskt var finast...) och tänker ta från sina sparpengar och lägga emellan...
Blir lite avundsjuk också. Tänk att vara ung och ha storlek 36, 173 cm lång och ALLA klänningar man tar på sig sitter snyggt. (Jag har aldrig haft storlek 36, inte ens varit i närheten, vet inte var de generna kommer ifrån...)

Stressig vecka. Förkylningsvirus i huset. Jag VILL INTE bli sjuk. Inte nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...