söndag 15 mars 2015

Blogg100 #15 - Putin...

...ska jag inte skriva om idag, men testar bara om sökmotorerna får några besökare att hitta hit på grund av att jag skriver Putin i rubriken. Det är nämligen inte så värst många som hittar hit.

Igår skrev jag om att jag drömde om ett enklare liv med mindre fokus på materiella saker.

Idag drömmer jag om en ny bärbar liten dator. Den jag har nu, en så kallad miniPC, är fem år gammal och börjar bli riktigt låååååångsam... Fast jag älskar den lilla saken...

Litteraturvetenskapen suger just nu. Goethes Werther är faktiskt skittråkig. Jag vill hellre läsa Love Almqvist.

1 kommentar:

  1. Nu hittade ju jag hit i alla fall! Och det hade inget med Putin att göra alls. :-)

    SvaraRadera

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...