söndag 27 maj 2007

Övningsprojekt

Nog ser jag En av Guds bättre människor som ett övningsprojekt.

Inte kan man väl begära att den första koftan man stickar ska bli perfekt?
Egentligen är det den andra, kanske till och med tredje koftan...

Jag höll på i ett år med När allt jag vill innan denna bok kom till. När allt jag vill;s huvudperson Henrik finns med i En av Guds bättre människor också.

När allt jag vill är fortfarande ett levande projekt, med ligger lite i träda.
Mitt projekt för tillfället kallar jag Kvarnsten om halsen, och handlar om en socialsekreterare.
Jag ska strax skriva om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...