söndag 27 maj 2007

Ånger och mardrömmar!

Jag vaknade i morse och ångrade att jag hade skickat in mitt manus till Bonniers.
Sedan insåg jag att jag hade drömt. En mardröm, egentligen. Det var evigheter sedan jag drömde mardrömmar.

Jag drömde att Bonniers inte kunde ge ut boken, eftersom den redan låg ute på internet. Jag protesterade vilt och sade att om ni har läst boken ordentligt så ser ni att det är en helt annat historia som ligger på internet.
Sedan insåg jag att jag hade drömt att jag hade skickat in Kvarnsten om halsen, mitt nya projekt, som inte ens är halvfärdigt.
Så förvirrat det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...