onsdag 4 juni 2014

96. Väntan

Har inte så mycket att berätta efter gårdagen väldigt allvarliga inlägg.

Snart i mål med de 100 blogginläggen!

Mer än att jag tänker sitta uppe och vänta i kväll på dottern som kommer hem från Turkiet. Inte hennes första "egna" resa (förra året var hon med en grupp i Moldavien, av alla ställen...) och dessutom skolresa till Rom, men den första "vanliga" semesterresan (charter).

I morgon  är det studentbal och då får det inte regna (det gör det idag) för då får alla tjejer frisyren förstörd... Kanske är killarnas frisyr i fara också...

Först nästa vecka för de reda på om de klarat studenten (så funkar det i Holland; riktig studentexamen) och sedan...
Jag minns själv när jag tog studenten. Vilken frihet! En av de bästa dagarna i mitt liv!
Det är nästan så att man avundas ungdomen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...