tisdag 1 juni 2010

Skrivarblockad

Jag hade planerat ett par intensiva skrivardagar, innan värmen börjar (säger de). Jag vill ha råmanuset klart och printat innan vi åker till Sverige om en månad, för att ha något att bita i under semestern. Att ha ett manus utskrivet på papper och pennan i hand för att ändra och redigera, det gillar jag!

Men jag är lite chockad av det som har hänt med Ship to Gaza att jag alldeles kommit av mig.
Blev så frustrerad igår att jag började städa arbetsrummet igår. Och inte bara städade, jag satte igång att katalogisera alla böcker vi har, för att kunna packa undan en del på vintern (letar man efter en bok, så står det på en lista var den är, var tanken med katalogiseringen).
Och så skrev jag några blogginlägg.

Och idag har jag bilen så jag ska iväg och köpa pelargonier.

Blir inget skrivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...