torsdag 3 juni 2010

Skrivarblockad del 2

...eller är det kanske en skrivarblockering.
Jag började som sagt städa arbetsrummet häromdagen. Mycket nödvändigt. Men i samma vända började jag katalogisera mina böcker, i alla fall de som magasineras på Kolkmans Stora Vind (sådant finns inte i Holland, men vi har ovanligt mycket förrådsutrymme, skönt för den som inte klarar av att slänga böcker).
Och sedan kom jag på att jag skulle göra något åt de sträva obehandlade Ivar-bokhyllorna. De var bara laserade och är omöjliga att damma. Så jag satte igång att slipa och lacka, slipa och lacka.
Nu ligger alla böckerna på golvet och hyllorna står i garaget och torkar.

Om det blir något skrivet? Nix.

Dålig disciplin!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...