onsdag 20 juli 2011

Missade deadline

Jag upptäckte i går att jag har missat deadline för ICA-kurirens novelltävling. Trodde att det var 25 juli när det i själva verket var 15 juli. Det kändes lite snopet. Jag som trodde att jag hade minst en vecka på mig efter att vi kom till Sverige.
Men samtidigt ger det mig ett märkligt lugn. Jag hade en novell som var så spretig och som jag inte fick fason på. Det gjorde mig stressad när jag egentligen bara ville vara ledig. Sitta vid stugan och läsa böcker.
Så nu kan jag göra det. Fulltime. Kanske fila lite på synopsis till nästa roman, men bara om idéerna dyker upp själv. Jag ska inte tvinga fram dem


Sommarmorgon vid stugan som inte är någon bra skrivarlya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...