måndag 6 juni 2011

Blogg Award- tack!

Fick denna utmärkelse från Ann, min författarcoach, som nu har lotsat mig fram till ett manus som man nästan kan kalla "färdigt". Tack! Det värmer extra i sommarvärmen.

Nu tror jag att det flesta skrivarbloggar jag följer redan har fått denna utmärkelse men jag skickar vidare ändå.
Amanda är en av de få publicerade författare som tar aktiv del i sin blogg. Dessutom ger hon många bra tips till blivande författare.
En annan som jag gärna läser är Kim, som alltid är så positiv och uppmuntrande. Jag har inte läst några böcker av henne, ska försöka ta mig till biblioteket i sommar i Sverige och låna något.
Och så skrivande månskensbonden Desiree. Ska köpa hennes bok Refuserad också. Bloggen gillar jag skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...