söndag 8 november 2009

Sympati värmer

Uppmuntrande ord i höstrusket värmer ordentligt!
Jag är rörd över all den sympati och all uppmuntran som mitt inlägg Man lär sig av motgångarna genererade, mycket tack vare ett inlägg på skrivarcoachen Johanna Wistrands blogg.
För tredje dagen i rad har jag mer läsare på denna lilla pytteblogg än min gamla vanliga.

Många känner igen sig och så gott som alla säger samma sak: Ge inte upp skrivandet!

Jag vill passa på att tacka och säga att era ord har betytt jättemycket. Jag har tagit mig i kragen och fortsätter.
Lite annat runtomkring som har hänt, en tragisk bortgång bland annat, har också gett mig lite perspektiv på tillvaron. Skrivandet är faktiskt inte allt och jag är faktiskt oerhört tacksam för det fina jag har nära mig, en fantastisk familj bland annat.

Jag ska skicka in mitt manus till några förlag till och jag ska ta med mig ett nytt skrivarprojekt till en skrivarkurs i London i mars nästa år. Jag ser mycket fram emot det senare.

--

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att läsa att du ska till London. Jag har precis varit på skrivarkurs hos Ann och var även där i mars detta år oxå. Det var fantastiskt härligt att få vara där och skriva.

    Lycka till

    Cattis

    SvaraRadera
  2. Hej Cattis!
    Jag ser mkt fram emot kursen. Jag har tidigare gått en deckarkurs (i Sevilla) som var mycket givande, men nu ska jag gå på ren författarcoaching och arbeta med mitt nya manus.

    Lycka till med ditt skrivande.

    SvaraRadera
  3. lasa hela bloggen, ganska bra

    SvaraRadera

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...