fredag 5 augusti 2011

Läsarreaktion på Djungelblomma II

Ännu en av mina testläsare har kommit med sin reaktion på mitt romanmanus Djungelblomma.
Den förre var man och präst. Och författare. Denna är kvinna och sångerska. Och författare. Ganska olika typer alltså.
Men ungefär lika entusiastiska. Det måste vara ett bra tecken.

Jag saxar lite igen:
"Du har gjort det IGEN!!!!" 
"Jag blir fullständigt uppslukad av dina manus."
"varenda minut som  tillfälle gavs var det djungelblomman som tog min uppmärksamhet" 
"väldigt spännande och berörande historia"
"Det finns bara ett problem. Jag vill veta mera NU! Vad händer sen?"


En ros till mina
försökspersoner
Det där sista fick mig att tänka efter. Visst har jag funderat på det. Skulle jag kunna skriva en fortsättning? Finns det stoff för en fortsättning? Jag har faktiskt ingen aning. Kanske.
Efter bakslaget med förra manuset (där jag hade skissat ganska långt på en fortsättning), har jag inte vågat tänka så långt. Jag har många andra romanuppslag, så tomt är det inte i skrivbordslådan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

NaNoWriMo Dag 9

 Hur går det för alla NaNoWriMo:are där ute? Min start har varit seg. Jag lyckades inte med min stategi att skriva mycket de första dagarna,...